گروه آموزشی مهرپیش

در این وبلاگ میتوانید آموزش های عالی و خوبی در زمینه های مختلف برای خودتون تهیه کنید.

گروه آموزشی مهرپیش

در این وبلاگ میتوانید آموزش های عالی و خوبی در زمینه های مختلف برای خودتون تهیه کنید.

ما سعی کردیم آموزش های بسیاری رو در این وبلاگ قرار بدیم تا شما استفاده کنید و از اون ها لذت ببرید. در حال حاضر وبلاگ مطالب کمی داره ولی همیشه در حال گسترشه تا بتونه مطالب بیشتری رو براتون پوشش بده.
با تشکر 🌹
گروه آموزشی مهرپیش.
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

به نام خداوند بخشنده مهربان

سلام دوست عزیزی که داری این صفحه رو میبینی، من برات یه خبر خوب دارم درباره بازی خروس جنگی و ترنومنت هاش.

خبر اینه که من یه آموزش های دارم که میتونی اون رو از طریق لینکی که می‌زارم تهیه و استفاده کنی.

حالا فواید این فایل من چیه؟(بزن رو ادامه مطلب تا بقیه مطلب رو ببینی)

 

خیلی ساده برات بگم : من توی این فایل اسلحه و زره هایی رو معرفی می‌کنم که اگه از اون ها استفاده کنید میتونید در ترنومنت ها و در مقابل خروس های هم لول یا چند لول بالاتر از خودتون( فقط برای لول های ۴۰ به بالا و فقط بین یک تا دو لول بالا تر از خودتون رو میتونید بزنید) رو شکست بدید.

البته باید بگم که این فایل برای کسایی که خروس لول ۱۲ تا ۴۵ دارن مناسبه.

خب حالا هم براتون چند تا از عکس های رضایت مشتری هام رو قرار میدم که اولیش مربوط به همین فایل و چند تای دیگش مال فایل های آموزشی دیگه من هست.( تمام مشتری هام راضی بودن و از رضایت همشون عکس گرفتم)

عکس رضایت مشتری از فایل ترنومنت پلاس

عکس رضایت مشتری از فایل آموزش ترنومنت پلاس خروس جنگی 👆

عکس رضایت مشتری از فایل آموزش مثبت ۵ مثبت خروس جنگی

 

عکس رضایت مشتری از فایل آموزش مثبت ۵ مثبت خروس جنگی

 

عکس های رضایت مشتری از فایل آموزش مثبت ۵ مثبت خروس جنگی.( ۲ تا مشتری داشتم و هر ۲ نفر راضی بودن😅😁)

عکس رضایت مشتری از فایل آموزش مثبت ۳ مثبت خروس جنگی

عکس رضایت مشتری از فایل آموزش مثبت ۳ مثبت خروس جنگی 👆

 

خب دوست عزیز رسیدیم به بخش گفتن اینکه چطور باید فایل رو تهیه کنید.

اول از همه باید یه pdf خوان روی گوشی نصب کنید.

بعدش شما میتونید از طریق لینک زیر وارد درگاه پرداخت آنلاین آیدی پی بشید و بعد از پرداخت میتونید فایل رو دانلود کنید.

درگاه پرداخت آنلاین آیدی پی هم که دیگه نیازی به توضیح دادن نداره و حتی توی تلویزیون هم تبلیغ شده.

قیمت فایل هم 7000 تومان است.( که شما فقط با استفاده از این فایل میتونید بعد از پیروزی در ترنومنت ها این هزینه رو جبران کنید و پول و الماس زیادی رو در بازی به جیب بزنید.)

برای رفتن به درگاه پرداخت بر روی متن آبی رنگ ( لینک درگاه پرداخت آنلاین آیدی پی) بزنید .

لینک درگاه پرداخت آنلاین آیدی پی

 

تا یادم نرفته عکس خروس خودم رو بزارم ببینید که بیشتر الماس هایی که دارم رو از ترنومنت بدست آوردم.

خروس خودم

 بفرمایید این هم عکس خروس خودم، ببینید ۶۸۲۳ تا الماس دارم توی عکس.

خب دوست عزیز منتظر نظرات شما هستم در پایین همین پست نظر خودتون رو بدید ممنون. راستی من یه فایل آموزش فروت کرفت هم دارم اگه خواستید در قسمت تماس با ما بهم ایمیل بزنید تا دربارش براتون توضیح بدم.

ممنون از اینکه وقت گذاشتید و مطلب من رو خوندید.🌹

یاعلی 🌹

خدانگهدار 🌹

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۰/۰۶/۲۱
مهران پ.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی